Clean 9 - 1. nap: barátkozás az Aloe Verával

forever, c9, tisztítókúra, méregtelenítés, életmód program

Amikor a Clean 9-et csináltam, mindig leírtam, hogy mit érzek az adott napokon. Fura volt most visszaolvasni, hogy milyen benyomásaim voltak. Szeretném itt is megosztani, milyen tapasztalataim voltak. Kezdjük is az első nappal és a hozzá tartozó kis kitöltött C9 füzetlappal:

1. nap: Felkészültem a Clean 9-re. Tegnap csináltam a páromnak jó nagy adag paprikás csirkét, az kitart, amíg én nem vacsizok és még talán az első 600 kcal-ás napra is. Egész jó, mivel eddig is bírtam, hogy nappal nem eszek. A sok Aloe Vera kicsit még szokatlan, de majd megbarátkozom az ízével. És nehéz ennyi folyadékot inni, mert átmegy rajtam és folyton WC-re megyek. Mindig is baj volt a megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztásával, de ez a program azt hiszem, majd megtanítja. Na, este már kicsit nehéz, úgy ennék valamit, de csak egy kis uborkát és paradicsomot ettem.

c9-1.jpg

 

Ha kedvet kaptál, keress meg Facebook-on vagy ITT, nagyon szívesen segítek! A Forever C9 Program részletes leírását ITT találod.
Forever Clean 9 - Szabó Regina C9 FIT Mentor