Clean 9 - 3. nap: tényleg éhes vagyok

forever, C9, tisztítókúra, méregtelenítés, életmód program

Forever C9 program, 3. nap:

Már éhes vagyok, tényleg. Alig várom a shake-et, a vizet, a bármit. Viszont megmértem magam, és tetszenek a számok, szóval hajrá, jó az irány, kitartok. Továbbra is ingerült vagyok kicsit, de amúgy mintha jobb lenne, mint tegnap. A tudat, hogy este már eszek és energiám is több lett. Eljött az este, csináltam sok grill csirkemellet, hogy holnapra is legyen. Előre kiszámoltam neten, hogy kb mennyire jön ki a vacsi. Sajnos utána csináltam még paleo kakaós csigát, amiből ettem kicsit, amivel már szerintem túlléptem a 600 kalóriát, de legalább egészséges volt.

c9-3.jpg

 

Ha kedvet kaptál, keress meg Facebook-on vagy ITT, nagyon szívesen segítek! A Forever C9 Program részletes leírását ITT találod.
Forever Clean 9 - Szabó Regina C9 FIT Mentor