Clean 9 - 7. nap: Vital 5-ot akarok!

forever, C9, tisztítókúra, méregtelenítés, életmód program

Így nézett ki a C9 hetedik nap:
Az új matracon aludtam. Szerintem ez keményebb, mint a boltban volt. Nem mondanám, hogy jól aludtam, viszont mégsem érzem azt, hogy akkor ma egész nap nem kéne csinálni semmit. Sőt, menjünk el konditerembe, ha már vasárnap nem tudok vásárolni, otthon ülni meg nem akarok. Délután találkozás a lánnyal, aki a Clean 9 programban folyamatosan segít nekem, motivál. Úgy éreztem, nem akarom ezt az új életmódot abbahagyni, hiszen olyan jól haladok. Ez a régen látott energia nagyon tetszik, és így több kedvem van a mozgáshoz is, amit nem szükséges rossznak látok. Ne legyen ennek az érzésnek sosem vége!!!!! Ezért a Vital 5 csomaggal fogom folytatni. Sokkal jobb egészségesnek lenni és támogatni a szervezetet és minden nap tele leszek továbbra is energiával. Úgy legyen! Ma meg is vettem ezt a csomagot, és Bakos Barbara most is sokat segít nekem és a Clean 9 után azonnal folytatom is ezzel.

 

c9-7.jpg

 

Ha kedvet kaptál, keress meg Facebook-on vagy ITT, nagyon szívesen segítek! A Forever C9 Program részletes leírását ITT találod.
Forever Clean 9 - Szabó Regina C9 FIT Mentor